Main image

REVISTA EDIFICANDO MULHERES

Ano2. Edição n7

29 de nov. de 2010

כאשר הזמנים לא טובים!

כאשר הזמנים לא טובים!

"תמיד לבטוח באלוהים, בני שלי! פתח את הלב לאלוהים, כי הוא מפלט שלנו ".
(תהילים 62:8)
אחת הבעיות הגדולות ביותר שיש לנו להתמודד היא חוסר אמון באלוהים תוכניותיו.
כאשר הזמנים טובים, או לפחות לא רצוי כל כך, אנו נוטים רכילות ודכדוך.
אלה הם הרגעים שגורמים לנו להקשיב inconstancy שלנו ולגרום לנו כמו גלי הים מונע וזרק על ידי הרוחות.
אם אכן אנו שמים מבטחנו ה ', היינו ניסיון ההגנה שלו, לתמוך הגאולה מיד.

התיעוד הכתוב:

אני תמיד מחפש את ה ', כי הוא מסלק את הסכנה. (תהילים 25.15)

"כמו ציפור הוא טס מעל הקן כדי להגן עליה, אז אני, ה 'יתברך יגן על ירושלים, אני מוכן להציל את העיר ולספק את העם שלי." (ישעיהו 31.5)

אלוהים מבקש מאיתנו כולל אמון מלא ואמיתי.
בטחו בו בכל עת, ללא היסוס.
מאז ומתמיד ויהיו ההשגחה האלוהית לאלה של האדון סומך עליו.
אנו זקוקים למזון גרמה לו להיות תמיד מלא תקווה ואמונה.
אדוני יברך

Graça de Oliveira
Antonio Carlos Calçada מתרגם

0 comentários:

Postar um comentário

Agradecemos sua visita....Gracias por su visita
Deus a abençoe....Dios la bendiga
Equipe Missão Edificando Mulheres....Equipo Misión Edificando Mujeres